Detaljer

Inlägget döpte jag till "Detaljer" för... jag tar ju många när bilder med många detaljer. Som bilderna jag tog med blommorna. Jag tryckte nästan kameran i blomman men blev ändå rätt skärpa för att vara en sån dålig kamera. Jo jag vill ha en system kamera... Mamma har ju en satt hon kanske ska köpa en lite mindre så jag kanske (Hoppas) att jag får hennes som hon har nu. Jag tar ju bilder med den men mamma ska gå en kurs med mig "haha" så jag lär mig lite bättre hur den funkar så man kan ta mega fina bilder med den. På lördag ska mamma ta et foto på mig och så självklart ska jag ju ta fina bilder. Men jag tänkte göra en ny helt ny fräsch design. Har en ny på gåmg men ni får väänta. Det är ju så dumt att det är lite murkt när jag kommer hem efter skolan, det blir ju så dåliga bilder då. Så det kommer ju bli helt klart finare bilder på lördag/söndag. Nu för kanske en vecka sen anmälde jag och Frida oss till Stardogs Ungdomsläger 2012. Jag ska ju självklart gå med bästast Nike. Frida ska ta med finaste Eddie. Nej nu måste jag såva. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mitt namn?

Mejl (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar: