Svartvitt

fotograf; Olivia (jag // växter/natur
Svartvitt funkar alltid bra! blir ganska bra faktiskt...
Tog dessa bilder i fredags efter skolan. Det var en jätte fin dag, men kallt! Jag hade ju inge internet/bredband så att jag kunde göra ett inlägg och lägge in dessa bilder tyvärr men bättre sent än alldrig!
Kom nyss hem efter att ha åkt skridskor i 1 timme, fint väder var det också! Jag åkte nere vid sjön Kvarndamms ringen.. Åkte några varv sen gick vi hem. Och vad skönt att matte uppgiften är klar också, hoppas den får OK imorgon. Puss
Kommentarer
Postat av: Erica

Bra bilder!:)



Ledsen att tipset har inte kommit upp, har varit slarvig men i veckan har jag lovat bloggen och Dig att det kommer upp, alltså mist imorgon eller på tisdag. Lovar! Tummis??:)

2012-02-12 @ 19:47:45
URL: http://neverforgettosmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mitt namn?

Mejl (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar: