Beskrivning i menyn

Om du vill lägga in en personlig text under din profilbild i menyn, så är det inte så himla knepigt.

Det är något som de flesta bloggare gärna vill ha för att deras besökare skall få en snabb beskrivning av bloggaren i sig, och det finns även möjlighet att lägga till en epostadress eller liknande om man vill det.

Vad som skall stå i själva texten är helt och hållet upp till dig själv.

______________________________________________________________________________________

1. Gå in i dina kodmallar.

2. Leta upp en rad som ser ut så här: </tag:profile>

På raden under den, så ska du nu skriva i din egen personliga text.

3. Du kan använda helt vanlig html för att modifiera texten.

Klicka sen på spara kodmall och kolla hur allt ser ut sen.

Vill du ha lite mer tips om just detta, så kommentera så hjälper jag dig så gott jag kan.
Kommentarer
Postat av: Dalia

Tack för hjälpen! Kolla in i min blogg har använt allt i dina webbdesigner. Har lagt till en blogllovin ikon så ni kan följa mig också ha en bra kväll

Kram

2012-02-26 @ 22:12:26
URL: http://daliasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mitt namn?

Mejl (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar: