Sunday

Today it´s sunday.. Ja idag är det söndag. Jag har fixat och trixat med den nya designen. Jag tror att allt blir klart på tistag. Jag vet... jag sa att den skulle upp igår kväll. Men om den ska bli bra måste man lägga ner mycket arbete. Har inte kommit in i Photoshops redigering och inklippnings grejer så Mami fick hjälpa mig lite. Jag vill inte avslöja för mycket med den är ganska enkel. Inte med mycket färg, mest grått eller vitt. Idag innan träningen gick jag och Mamma till Cornelia och sen gick jag direkt till träningen. Hände inte så mycket mer än att jag fixade med Photoshop och sånt dära. Såsade hela dagen kan man säga. Tränade sten hårt. Syrka och mjukhets test. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mitt namn?

Mejl (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar: