Photoshop

Gör min nya design i Photoshop... Jag börjar med att klippa ut bilden jag vill ha och sedan lägger in den på en vit bakgrund. Och sedan klipper  in den andra bilden jag vill ha. Jag har bestämt att jag ska ha en ren blogg. Inte för mycket grejer. Asså en bakgrund med mönster och en jobbig header eller bildspel. Gillade inte det sist jag hade det. Men det kan vara snyggt på vissa. Men jag orkar inte med det.. Sitter och redigerar min nya design på mammas Photoshop. Den ska nog bli bra. Tror den kommer upp ikväll om allt går rätt. Jag ska ändra nästan allt på bloggen om jag hinner.. Nu ska jag köka tacos med la familla. Kör wordfeud med Nova, Kristin.. Jag vinner..
Puss
Kommentarer
Postat av: Sarah Palmér

Hej, har frågestund på bloggen satt fråga vad du vill! :)

Ingen fråga är för dum! :)

http://ciml.blogg.se/2012/january/fragestund-d.html#comment

2012-01-29 @ 18:35:03
URL: http://ciml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mitt namn?

Mejl (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar: