God natt!

Hej bloggen!
Nu är jag jötte trätt så tänkte gå och lägga mig. Har inget annat för mig än att bogga. Som ni ser så har jag fixat en ny desgn. Den är gjord av mig men det är bara att kommentera om ni vill att jag ska ha den gammla eller en ny. Jag tyckte den blev snygg och var ganska enkel som header. Får ju lite insperation från andra. På Linnéas blogg vann jag månadens blogg! Är jätte glad. Jag vann det för att jag är en "aktiv" bloggare hahah. Jo men det kan jag ju vara, asså att jag bloggar ofta och inte tar några blogg pauser. Jag har varit i skolan idag som vanligt. Linnie, Nova, Amanda och jag gick ner till konsum för Nova skulle handla ngt. Fotade lite på vägen men det är svårt att få fokus med kameran när det är vitt ute "allt". Men det blev en bild iaf!. Blev inte så jätte bra men. Ni får kanske flev bilder imorrn. Jag har ju gympa träning som vanligt "onsdag". Jag har förstört våran header på ziingogirls.blogg.se bloggen. Bad Emie att fixa det hahah. Juste ziingogirls bloggen ska fixa en design till Emilia, Frida och Elin, det är bara att mejla oss på [email protected]
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mitt namn?

Mejl (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar: