Kaninen

Canon EOS 20D suddigt
Har fixat med min underbaraste kanin Sotis!

Fixade lite mat och rent, hon är rätt så gammal 10 år! Inte så vanligt kanske. Hennes bror Nisse dog för några veckor sedan det gillade hon inte. Men nu får jag hålla henne sälskap!
______________________________________________________
Sitter och försöker fixa med min nya slideshow heder, byter tillbaka fasst den är mycket finare! har sätt många som har en sån så vill pröva fasst lite mer annerlundare, ni får vänta och se! Tänkte lägga upp den nu men det blev något konstigt med bloggen så allt cpade sig! Puss
Kommentarer
Postat av: Michaela

Heii Olivia!<3 Såg ditt fina lilla inlägg och ville bara säga... Att min kanin hette och Sotis och var också svart<3

Hejdå<3

2012-02-25 @ 08:25:51
URL: http://ponnydunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mitt namn?

Mejl (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar: